From:
chamavian <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 11 Oct 2008 12:18:42 -0000
Car Josu,

Esque tu non plus scribera in Romanica, o tu vole dicer que tu va
scriber solmente in Interlingua CI?

Qual connection il ha inter le facto que le UMI non sembla interessate
in (te como presidente de) un Union /Societate Basc pro IA, e tu
membrato del Societate American pro IA?

Tu vole dicer: quando vos (le UMI) non da me que cosa io vole, io non
vole plus restar con vos?

Esque isto non es un poco infantile, car Josu?
Proque tu non essaya devenir presidente de un Union Espaniol o Iberic
pro IA, in loco de solmente pro le Pais Basc?
Le Pais Basc non es in America, o...

Josu, io non spera que io era troppo directe e honeste pro te ora, ma
isto era lo que io voleva demandar e remarcar.

Salutes amical & cordial
Ingmar

--- In [log in to unmask], Josu Lavin <josulavin@...> wrote:

> Car amicos,
>
> Io va communicar vos duo cosas assatis surprendente:
>
> 1)
>
> Ab ROMANICA ad INTERLINGUA:
>
> Josu Lavin va scriber solmente in Interlingua.
>
> 2)
>
> Josu Lavin va devenir membro del Societate American pro Interlingua
>
> debite a que il sembla que le UMI non vole acceptar le
Union/Societate Basc pro Interlingua.

http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html