From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 29 Jul 2002 14:47:01 +0200

Cristian, absolutemente il non esseva mi intention dicer alique mal
super le nation romanian. Io citava solmente le articulo e forsan un tal
presentation era troppo simplificate. Il me pare que un tal imagine
deveni del facto que jornalistas (hic - italian e postea estranier) vide
e describe sovente exemplos de crimines committite per estranieros - in
iste caso probabilemente de gruppos de tsiganes viagiante trans paises
europee.

Io sponde que ille crimines son parve minoritate - poloneses son sovente
tractate in Germania como robatores de automobiles ma on oblida que le
nivello de criminalitate in Polonia es multo minor que in Germania,
Francia o Grande Britannia e que automobiles in Germania son robate ante
toto per germanos mesme.

Isto son exemplos del attitude de multe jornalistas e generalmente de
xenophobia.

Io face mi excusas pro infelice formulation.

Pawel