Date:
Wed, 10 Sep 2003 14:04:28 -0700
---

Si nos deveni extincte a causa con un collision de un
planetesimal con le terra--le causa del extinction del
dinosaurios--isto essera le ultime prova que le
universo es completemente indifferente al vita sur
iste planeta e que le deos de nostre religiones es
solmente productos del imagination human (ma le sol
possibilitate de un tal collision es un prova
sufficiente de isto).

---

http://sitebuilder.yahoo.com