From:
jasef harb <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 28 Nov 2004 07:10:35 -0800
Tu pote inscriber me si tu vole.

Josu Lavin <[log in to unmask]> wrote:Car amicos,

Tote le consultatores del dictionarios introducite per me in
ia.wiktionary.org pote signar como COLLABORATORES.
In primo loco on debe APERIR SESSION (supra dextra) et signar.
Postea on debe includer su nomine in le lista de collaboratores in cata
dictionario consultate.
Vos pote devenir collaboratores liberemente, mesmo si vos non habe tempore
pro collaborar in illos.
Facer isto serea pro me de grande adjuta moral, perque io assi crederea que
io non travalia vanmente.

A Deo sia vos!

Josu Lavin
********

 Meet the all-new My Yahoo! – Try it today!