From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 8 May 2000 13:20:23 -0400
On Sun, 7 May 2000 20:05:27 EST, Edo Neilson <[log in to unmask]> wrote:

>'Vacchero' es multo melior que 'bovigator'. Al minus un
>lingua de fonte sustene iste parola. Al altere latere 'bovigator' non ha un
>equivalente in un lingua qualcunque.

Mi major objection contra "bovigator" es toto impressionista: illo me sona
aliquanto bizarre. Que illo non se attesta in le linguas de fonte pro me
minus grave. Si, il es forsan un ration pro excluder lo de un dictionario
(proviste que celle dictionario seque le methodologia del IED), ma isto es
un problema pro le lexicographos. Pro usatores normal il ha in principio
nulle objection contra constructiones toto libere.

Nonobstante, io dubita multo que on pote defender -IGAR como un affixo
vive. Primo, le IED e le IG non include lo in su listas de affixos.
Secundo, io non vide le multiple exemplos in le linguas de fonte que essera
necesse pro derivar un fixe signification pro illo. Io cognosce solo
NAVIGAR. Il debe haber centenas de tal compositos in interlingua, in le
qual on pote divinar le componentes, sin poter definir le exacte relation
inter illos. Secundo mi opinion, tales non pote fornir patronos pro
formationes analogic.

Si, ERGOMANO es excellente, ma illo non exclude LABOROMANO etc., lo que es
forsan plus pensabile como un cuneamento extemporanee ("nonce-word" on dice
in anglese). Mesmo un "LABORA-TROPPO" es possibile, secundo mi opinion, ben
que isto pare approximar le linguage de infantes ("Mi papa es un ver labora-
troppo, e Mama es mesmo pejor!").

Amicalmente,

Chris