From:
Horacio Martinez <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 25 May 2002 23:40:07 -0300
----- Mensaje original -----
De: Jacques Dehée <[log in to unmask]>
Para: <[log in to unmask]>
Enviado: Sábado, 25 de Mayo de 2002 04:03 a.m.
Asunto: Argentina !

> Bravo Horacio pro tu goal splendide marcato con le testa inter mi pedes !
> Io te cita :

Vermente io es un caso rar. Io es argentin ma io non es un bon joccator de football... :-)

(....)

Tu respondeva:
> Le theoria del catastrophe global causate per un bolido es
> anterior a iste discoperta e era sin proba. On necessitava un culpabilo
> ideale e on lo ha trovate. Io crede que le estimatos del consequentias de
> iste bolido son tirate verso un confirmation del theoria.

    Isto es ver. Ma le theoria del meteoro gigante era bassate (como dice Julio) super le sedimento de iridium trovate in multe partes del mundo. Le iridium es un elemento multo rar in le Terra e trovar un strato plus o minus uniforme in multe locos del mundo es multo curiose. Si tu suspecta de un persona que pote haber commitite un assassination, trovar in su domo le arma homicida es un bon motivo pro incarcerar lo.
    De plus, le extinction del dinosauros, 65 milliones de annos retro, depost de "reger le Terra" 160 milliones es un facto vermente notabile. Pro producer effectos notabiles il es necessari eventos anque notabiles. Il es bon haber in conto que le dinosauros non era le unic victimas del catastrophe, multo probabilemente 70 per cento de tote le species terrestes era delite del facie del Terra.

> Io insiste in mi affirmation que le orbita del Luna era modificate verso
> duo coincidentias presente:
> - le duration del rotation del Luna circum su axe es perfectemente equal
>   al duration de su rotation circum le Terra : la Luna monstra sempre
>   le mesme facie.

    Isto il pare esser special ma varie satelites de nostre systema solar se comporta del mesme maniera con lor planetas respective. Un del satellites de Neptuno move se del mesme maniera. Anque il ha evidentias indirecte de que Caronte (le grande satellite de Pluton) anque face le mesme cosa.

> - le diametro apparente del Luna es equal al diametro apparente del Sol,
>   vidite ab le nivello de nostre oceanos ; isto da eclipses perfectemente
>   ajustate, troppo perfectemente !

Isto non es strictemente certo. Le diametro apparente del Sol es legieramente inferior al del Luna. Ma in le caso de ser assi qual serea la utilitate de iste "signos stellar"? ... e qui o que lo haberea create?

Enigmaticamente,

Horacio