From:
Date:
Tue, 8 Jan 2002 19:35:48 +0100
Luca Ghitti wrote:

> E cosa credeva le medios svedese re le euro? Que le introduction de iste nove moneta era un
> simple acto, sin ulle problemas?.

Difficile saper. Io qui es in favor del euro ha le impression que le medios (radio, television, alcun
jornales) es contra le euro.

Del resto io legeva un articulo in le rete secundo le qual 54 pro centos del svedeses es ora in favor del
introducition del euro e solo 45 pro centos contra.

On ha parlate multo del demission del ministre externe Roggero (?) in le radio. Fin ora io non ha
reguardate le jornales italian, ma isto es un altere historia...

Cellus