From:
Ignacio Martinez Recari <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 29 Apr 1998 20:36:17 +0200
Multe gratias, Kjell, pro tu explicationes super le drogas in Svedia. Io
pensa que le puncto de vista de multe personas es differente hic. Alcun del
plus importante philosophos espaniol -Sabater e, super tuto, Escohotado-
vole le legalisation secundo le criterios del liberales svedese. Io ipse es
in favor de illo, malgrado io non pensa que le legalisation essera un
solution absolute. Io vole dicer que postea le legalisation, le suffrentia
de illes qui non sape o non pote usar ben le drogas continuara. Ma illo
essera minus grave, e le libertate del resto essera major.

Ignacio Martínez Recari.

P.D. Esque Anne Bürgi ha legite su "masterpiece"?