From:
Daniel Hollande <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 3 May 2008 19:18:28 -0700
Semel, excusas que il
Car Petro/Carlos/Jasef/Osmundo/Ingvar e alteres,

Semel, excusas que il me require tanto longe pro responder a vos. Sempre, io verifica parolas in le dictionarios pro  facer rispostas ci.

Multe gratias pro vostre responsas a mi blog. Vostre commentos ha essite de multe adjuta. Pro facer lo plus facile, io ha readdite le section commenari del blog. Si alicunos volerea facer un puncto, por favor, non hesita. Io ha addite alicun de vostre blogs a le mie. Io spera isto es okay. Alicun correctiones que io ha omittite son aut a causa de mi mente obliviose aut que io besonia pontar le verbos phrasal e idiomatic de anglese a interlingua aut que mi cognoscentia de portugese es in conflicto... et cetera.

Carlos, io ha legite tu epostas in le passato e illos ha me date multe inspiration, specialmente le traductiones de Dante. Io es gaudiose de incontrar te. Forsan, nos pote excambiar alicun parolas lusophonic un die proximemente. Ma, pro le momento, io debe meliorar mi lingua portugese. Illo es un poc simiesc, item io parla le lingua con un maniera europee/continental (tu pote blasmar mi ex-amatora pro isto - illa es lusotanian ;) ).

Ingvar, io gostarea multo a visitar Svedia. Scandinavia es un loco io ha jammais essite. De facto, il esserea bon que nos toto incontrar in un loco, ma io  time que tempore e moneta impedira mi arrivata a tu costas. Si il es un invitation aperte le die aventurose me perdera, e io venira.

E ultimemente, ma non minime, Petro, pro tu adjuta io es multo obligate. Tu ha me provideva con multe explicationes al uso de interlingua. Por favor, cessa jammais!

Altere vice, apologias pro mi lingua - il es tardive e io es fatigate. Ora, io va al lecto!

Con fraternitate,
Danielino

ingvar.stenstrm at telia.com
Signatura in Skype: ingvarst
www.interlingua.nu
www.interlingua.com
Excusa errores causate per mi mal oculos!