From:
Thomas Breinstrup <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 21 Dec 1998 09:58:08 +0100
Le regulas international de derectos del autor prescribe que on non pote
usar - ni traducer - obras usque 50 annos post le morte del autor ... e
in iste caso solmente, si non le derectos ha essite passate al familia
etc. Le regulas es le mesme, si le obra es publicate sur papiro o
electronicamente. On sempre besonia le permission ab le possessor del
derecto de autor.

Il es ver que existe numerose sitos in Internet que publica textos e
mesmo musica, ma le organisationes de autores e compositores face un
grande labor pro expedir facturas a omne iste personas.

Nonobstante, io ora vole audir le grande tenor brasilian, Ensjo, in le
banio cantante Le Puera de Ipanema - ma in secreto, naturalmente...

Con mi optime salutes
Thomas Breinstrup