From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 7 Nov 2000 15:45:08 -0400
Chris,
   Tu ha ration. Secundo su remarcas a basso, Jay non es un trinitariano.
Totevia ille non es un "unitariano" in le senso usual de aquelle parola.
Le "unitarianos" es illes que crede que il ha necun Deo e Ille es
le Homine.

   Mais mi position super iste inflammation aqui es que nos debe sequer
le regula non a attaccar le religion (o le politica) de un altere aqui.
Isto non interdice le expression de opiniones e credos personal.  Il es
le position que "Isto es mi credo.  Tu es libere a haber tu proprie
credos".  De plus io suggere que on sia caute in exprimer su proprie
credos religiose pro non crear le impression in alteros que tu essaya
a cambiar lor credos in favor del sue.

Stan Mulaik