From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 7 Nov 2000 09:53:24 -0500
Piet Cleij ad [log in to unmask] ha scripte in 2000/11/07 2:22 AM:
> Car senior Edwards,
>
> Io non comprende vostre impatientia.

Forsan io pote explicar, si io vermente comprende
lo que occurre in le Statos Unite con le ordines
inlinea... le tempore es del essentia, como nos
dice hic. Il es regrettabile que nos non ha un
methodo plus rapide pro le processamento de ordines
pro materiales imprimite... ma isto non es un
plangiamento contra te, Piet o contra le Servicio
de  Libros, vos face un labor incredibile in poter
offerer tante titulos e con tante bon humor e
adjuta al interessatos. Ma le problema es que le
mundo cambia subito, e multo rapidamente, hic in
le Statos nos vole le cosas rapide, nos ha le
"drive thrus" le "fast food", le "same day mail"
"express express express", e nos hic vive un
vita que demanda le velocitate e rapiditate.
Nos es accustomate al reciper cosas multo
velocemente e quando nos debe sperar nos
es perplexe, "proque io spera???" nos pensa...

> Heri io ha recipite vostre commanda e immediatemente io lo ha imprimite e
> lo ha inviate per posta normal al Servicio de Libros, que non ha connexion
> con le Internet. Le gerente del Servicio, Frits Goudkuil, recipe le
> formulario in le curso de iste die. Alora ille va preparar le factura, que
> ille va inviar me. Dunque deman o postdeman io potera inviar le factura per
> posta electronic a vostre adresse.

Io memora que quando io cresceva io audiva
le fin de multe offertas dicer "four to six
weeks delivery" o alco assi... Nunc quatro
o sex septimanas es quasi un eternitate. Nos
expecta que le cosas que nos vole es hic al
manos in dies, si non mesmo horas. Isto es
un reflexion del impatientia del vita moderne :-(

> Pro pagar le factura, io vos pete de consultar le instructiones de
> pagamento que vos pote trovar in le "Bibliographia de Interlingua" in le
> sito del UMI. Le maniera le plus simple e sin costos extra es inviar le
> amonta in dollars de papiro in un inveloppe clause al Servicio de Libros
> UMI, Zonnegloren 30, 7361 TL Beekbergen, Nederland.
> Post reception del moneta, Frits Goudkuil va expedir immediatemente le
> libros desirate a vostre adresse postal.
>>
> Salutes amical de
> Piet Cleij
> www.interlingua-nl.com

Io spera que tu comprende plus melior le
necessitate de modernisar le processamento
de ordines al Servicio de Libros. E io peti
a Michael, qui io cognosce esser un homine
de conscientia e de bon humor que ille va
comprender que le Servicio de Libros face
lo que illo pote con le ressources disponibile.

Sincer e amicalmente,
Jay B.