From:
Date:
Sat, 13 Sep 2003 08:32:13 +0200
[log in to unmask] wrote:

>---

>Ma il es ben possibile (forsan mesmo probabile) que
>nostre CIA assassinava Olof Palma a causa de su
>criticas fortissime contra nostre guerra criminal in
>Vietnam.

Isto es poco probabile, nam le guerra de Vietnam finiva in 1975 e Olof
Palme era assassinate in 1986.

Como un normal lector e usator del medios io vide similitudes del
assassinato a Olof Palme e illo a Anna Lindh. Ambes era politic personas
con un forte exposition in le medios. Ambes habeva un forte pathos
politic; durante que Palme era le sovente aggresive e insiduose
antagonista in un discussion, Anna Lindh era le constructrice de pontes,
multo ben cognoscente le cosas del qual illa parlava.

Le ultime carga de Anna Lindh era de esser un del participantes in le
campania in favor a un _si_ al introduction del euro in Svedia. Le
referendum va occurrer deman.

Omne le factos que le medios ha presentate usque nunc - e io ha ante
toto sequite le radio e alcun publicationes in le rete - indica que le
assassino es un persona con alcun disordine mental. Il ha quasi nulle
qui crede que le assassinato ha alcun fundo politic, salvo illo que
alcun persona anormal senti que il es su carga silentiar un persona qui
ha eveliate su ira, propagante un opinion politic, altere que illo del
assassino, si vos me comprende.

Multe personas con disordines mental nunc curre sur le stratas in loco
de sider in un area confinite. Il ha, durante le ultime menses,
occurrite plure incidentias ubi personas con un tal fundo ha attaccate
totalmente innocente e ignote a illes personas in le stratas.

Pro retornar al CIA. Si illo ageva pro silentiar un incommode apponente
11 annos post factum, il me sembla que le americanos debera investigar
ille organisation multo cuidosemente, nam in iste caso illo es un
utensile peligrose pro omnes.

Kjell R