From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 18 Apr 2009 14:29:21 +0200
Car Martijn, car omnes,

Iste texto es inviate a INTERLNG como responsa a Martijn Dekker qui ha
respondite un articulo per Allan Kiviaho ibi. Io normalmente non intende
usar iste foro.

Io es completemente de accordo con tu vista re le strategia. Il es
importante a se diriger al correcte scopo e al correcte publico. Como tu
dice, nostre publico debe esser multo general e absolutemente non le
fanaticos que solmente sempre devotar se sin fin a parve projectos
linguistic de lor gusta in foros diverse.

 Il es importante que nostre membros es informate re nostre scopos e planos
actual. Coordination de activitates es essential.

Nos ha pro nostre movimento un UMI con Statutos, un Consilio General (CG),
un Consilio Executive e Associationes national que ha derecto de voto in le
Consilio General per lor Consilieros. Ma le membro/interlinguista commun non
es informate re le activitates actual de iste organos. On pote leger in cata
edition de Panorama in le penultime pagina listas de consilieros e altere
functionarios. Como pote nos singule membros devenir informate re le
activitates planate e in operation de iste organos? Le stato presente es que
nos manca information de scopos definite, agendas del CG, etc. Cata singule
membro pote esser interessate in p. ex.:

·        Le agenda del proxime reunion de CG pro facer possibile a un membro
a contactar su proprie CG ante le reunion.

·        Le decisiones del previe CGs e particularmente le ultime

Naturalmente il non es posssibile e apte a publicar tote planos e factos a
causa que nostre inimicos pote usar tal information contra nos. Ma le
presente silentio total del Presidente e le CGs specula un passivitate
total. Il non es possibile a stimular membros e adherentes a laborar pro
“cosa nostre” sin contactos e informationes perpetue. Nos es obligate a
partialmente operar in publico como altere movimentos que cerca expansion.

Io spera que le Consilio General nunc ha adoptate a operar per eposta e
Internet. Le previe maniera a solmente haber reuniones personal de CG  quando
UMI habeva Conferentias International es antiquate, io spera. Sin usar
methodos e technica moderne nos es perdite.

Finalmente mi pensatas super PANORAMA imprimite.

·        Io non es un imico de illo

·        Panorama contine le plus bon interlingua publicate desde decennios.
Debe esser normative.

·        Le publication es riscose proque illo es totalmente dependente de
un singule persona, Thomas Breinstrup, le redactor in chef

·        Le costos total (imprimer e distribuer) es grande e consuma le plus
grande parte del quotas del membros

·        Panorama es un organo interne e ha nulle influentia public

·        On debe considerar un publication electronic e terminar le edition
a papiro.

Io spera que iste interessante discussion pote continuar e stimular plus
activitate e cooperation.

Janne

--
Jan Årmann