From:
Date:
Wed, 3 Jan 2001 05:18:45 +0100
Philoglot -- Filogloto/Filóglota (masc.) -- Philog scribeva:

> (gratias, mario, pro dicer me quando ha tu vadite), il pare que ille persona
> "non conta" pro le contator.
>
> e, secundo le statisticas de iespana.es, le sito ha recipite... (sono de
> tambur battente) 43 visitantes!
>

> e attende le supposite origine del visitantes, secundo iste ultime
> statisticas:
>
> 1 visitante de switza (2%)
> 1 visitante de svedia (2%)
> 11 visitantes ab un pais "incognite" (25%)
> 30 visitantes ab russia (69%)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>

> es io stupide o non functiona ben le contatores e statisticas?
> [...]

Hodie le 3 de januario 2001 al 04:41 a.m. e al pagina
http://philoglot.iespana.es/philoglot/main-en.htm
io era "You are visitor number 13"

Ma al hora 04:49 a.m. circa io era le numero 14 durante le mesme section de
accesso a internet. Io faceva duo distincte accessos.

In le passato io considerva que le historia del numero de accesso es solmente
un question que satisface le exigentia de illes qui offeri le possibilitate de
facer iste 'controlos'.
Le unic merito que io admitte a iste instrumentos es simplemente illo de facer
relentar le accesso al pagina internet perque illo es ponite a un ulterior
controlo que, servi illo al autor del pagina web?
Io pensa que pro le autor del pagina isto non ha alcun utilitate practic.

Ma io face un altere proba.

Ecce io ha facite. Io arrestava completemente mi computer e postea io me
connecteva ancora un vice.
Al hora 05:09 a.m. circa io era le visitator numero 15.

Ciao,

Mario Malaguti