From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 5 Nov 2001 11:38:16 +0100
Car Petio, car omnes,

Vos ha jam trovate un methodo a publicar le libros e articulos. Pro isto mi
experientia non es de valor ma io pote contar..

Io ha usate eBooks e particularmente Microsoft Reader (
http://microsoft.com/reader/default.asp ) pro facer mi proprie
autobiographia con textos e photos. Scribite in svedese sub le titulo
Återblick. Io ha lo solmente distribuite gratuite a mi infantes e a amicos.
Le programma Microsoft Reader es gratuite e on pote facer su labor in MS
Word con un programma additional Reader Works (anque gratuite).

Il ha anque altere companias que offere tal programmas.

Salutes

Jan