From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 15 Aug 2001 19:50:15 +0200
Mario Malaguti wrote:(...)

> Ma isto sera solmente un question de alcun menses, ancora, io crede.
> E proba pensar al revolution que es implicite in iste possibile solution: il
> sera le personas qui retornara a posseder le discurso inter lor mesme, e
> diminuera le influentias execrabile del media.
> Un nove frontiera per le libertate individual.
> Assi io spera.

Lo que on pote constatar es que il forsan nunquam ha essite scribite tanto de
textos que con le advento del Internet. In mi proprie caso ego pote dicer que
gratias al rete ego ha apprendite scriber multo melio le anglese que antea,
quando illo era ante toto un lingua film, television e lectura. Le orthographia
anglese ha sempre essite un inferno a me. Nunc le inferno es le francese.

Nunc quando on ha un connection permanente on poterea forsan haber
conversationes telephonic de un computator a un altere. Un amico mie recerca le
possibilitates a isto.

Cellus