From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 1 Oct 2000 17:38:35 +0200
Io debe regratiar Allan pro su patientia e su interesse pro interlingua.

In plus occasiones io scribeva:
Si tu practica interlingua tu pote practicar le italiano "international"!
Interlingua es italiano.
Interlingua es mi dialecto venete.
Interlingua es mi dialecto de Treviso.
Studia interlingua e tu potera practicar le italiano sin ulterior studio.

Actualmente Allan ha fornite un aval a mi theorias.

De novo gratias Allan e veni a Treviso a mitter in practica tu studios.

Ciao,