Date:
Fri, 7 Feb 2003 15:42:26 +0100
Amicas e amicos,
essente novice, io ne scribe ben -  ha essite en lista solamente ulle dies - ma
por me e no problema. Il me semble que il e melio facer un essayo que rester
silente.

Harleigh, tu paginas de schola esse molto ben por un novice. Le septimana
passate, io ha discoperite Interlingua e pensa que le lingua esse un responsa
de nos besonios de un lingua international, un lingua no difficile por le majorite
de nos.

Io vide que le francese, que io parla un poco, governa mes phrases e le
resultato non esse perfecte, ma attender perfection e un project irrationabile si
on voler apprender.

Io spera que iste lista non devenira un guerra. Les insultos servir de nil.

Alexei, io cognosce tu patria un poco e desira le melio por vetere Sovjetski
Sarjous en nos tempores difficile. Essente svedese, io sape un poco como e
le situation per illac postea le victoria de capitalismo.

Mario,  tu philosophia de vita me non e incogite. De Italia, io ha de memorias
de mi juventute multo ben.
Roger