From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 22 Jan 2008 13:19:23 +0000
Carissime Erik,

Io estima e ama multo tu sempre demonstrate e probate sinceritate.

Vos es in un error.

Dice me quando io ha complicate le grammatica de Interlingua! Io usa sempre le grammatica e lexico del DNI e DIN de Piet Cleij quando io scribe in Interlingua, quando io scribe e in lingua basc e in lingua romanic io usa mi proprie normas, perque le normas regional antieuropean del basco e espaniol es, a mi aviso, alique stupidemente chauvinista e xenophobe. Io, annos retro, esseva nationalista basc (ergo, chauvinista e xenophobe), ma nunc io ha un belle nove patria e nation appellate Planeta Terra, le qual ha un unic e ver lingua international, in le qual io nunc te scribe. Quante interlinguistas cognosce tu qui sacrifica publicamente su condition national in favor del Lingua International?

Le foro de WikIA es iaforumATgooglegroups.com, integre in Interlingua.
WikIA es un wikia pro interlingua, ubi omne pagina principal debe apparer in Interlingua, ma ubi omne pagina pote esser traducite a qualcunque lingua del mundo sin exception de ullo.

Cognosce tu alicun altere sito assi in qualcunque lingua?
On non debe miscer iste duo systemas grammatic. Le differentias es clarissime. Illes qui misce Interlingua con un altere lingua deberea evitar lo rapidemente.

> Milliones de personas comprende interlingua immediatemente.
Mi scopo final non es isto, sed con un addenda:

E milliones de interlinguistas comprende le lingua international e su linguas fonte.

Imbracios amical

Josu Lavin
Presidente del Academia pro Lingua International

Tecnología, moda, motor, viajes,…suscríbete a nuestros boletines para estar siempre a la última
Guapos y guapas, clips musicales y estrenos de cine.