From:
Paul Gideon Dann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 29 Jan 2014 12:01:06 +0000
On Wednesday 29 Jan 2014 12:37:24 Ruud Harmsen wrote:
> 12:01 29-1-2014, Paul Gideon Dann:

> OK. Ma le resultatos citate in
> https://archive.org/details/annotationes son detalios, non multe
> e grande deviationes del designo original de Gode.

Io non crede que io ha suggerite grande deviationes del designo, del melior de mi
cognoscentia.  Io ha parlate de parve cambios al particulas, alqual Gode non habeva
trovate un bon solution, e tamben le addition de un aspecto progressive, que non es
vermente un grande cambio proque le forma ja existeva.  Alteremente, io tenta
simplemente esser regular in mi uso de parolas pro me facer plus facile a leger. In facto, io
tenta esser fidel al ideas original de Gode, e de su desiro pro un lingua international definite
objectivemente.

Paul