From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 23 Feb 2003 19:11:29 -0500
From: "Josu Lavin" <[log in to unmask]>
> Io volerea facer una grammatica et un dictionario pro personas vasconas
qui
> volan apprender Romanica/Interlingua, et viceversa, pro personas qui volan
> apprender la lingua vasconica.
> [...]
> Vos este interessates aut io poto vader directamente a...

Car Josu,
Si, proque non facer un Grammatica Basc
in Interlingua o Romanica, ma primo tu
pote travaliar con illo, facer un pagina
in HTML con un presentation belle,
e tunc inviar un message al lista dicente
que tu lo ha publicate al web, pro medio
de geocities o qualque altere providitor
de spatio web que tu vole usar. Assi tu
non invia toto que veni a tu mente in quanto
al grammatica, e per favor non usa mi nomine
in illo tal como tu usava Cellus/Kjell e
Jollino. (An tu demandava permisso pro
includer les in tu obra?)

E per favor invia le message in Interlingua
de IALA a iste lista secun le grammatica
Gode/Blair que nos accepta como ehem
ehem canonic ;-)

Dicer...
> Vos este interessates aut io poto
> vader directamente a...

Non es Interlingua de IALA ma un
altere lingua que tu ha inventate secun
le vocabulario del IED, assi que isto
es un phrase pro tu lista Romanica e
non pro le Interlng. Tu comprende,
nonne? Iste typo de comportamento
de tu parte pare ennoiante a multe
del membros de iste lista, tu comprende
nunc proque? Per favor, essaya
comprender lo.

E si tu publica le adresse de tu nove
grammatica al web io volerea visitar lo.
Ma invia tu annuncio in interlingua de
IALA a iste lista, gratias.

Amicalmente,
Jay B.