INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jovon Johnson <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Wed, 18 Oct 2000 21:17:18 EDT
Car Amicos,

Io ha essitte studiar interlingua per tres septimanas nunc. Plure personas ha
adjutar mi collige le materiales studia. Io ha trovar alicun bon sitos de
internet etiam. Que Io esseva amar a cognoscentia nunc es como e ubi pote in
interlingua? Esque alicun cassettes audio disponible per comprar? Etiam face
alicun de vos le opportunidad se reuni e parla in interlingua? Io ha trovava
le sito travlang.com qual ha permitte mi a audi interlingua parlamento. Esque
alicun suggestiones per mi a practica e parlamente interlingua. Alicun
responsas essera benvenite. Multe gratias.

Sinceremente,

JVJ