From:
"Alyssa St. James" <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 20 Aug 2000 03:29:35 GMT
Salutes Kjell
Io legeva con grande gaudio tu message super le Conferentia Nordic. Il es
con grande interesse etiam que io essayava imaginar un conferentia ubi toto
persona parla in Interlingua. Mi amica Mindy e io nunc face un essayo de
parlar Interlingua como nos parla in anglese. Nos debe pensar trop e no
trova le fluentia necessarie pro expressar nostre pensamentos. Nos ambe
studiava espaniol e io time nostre accento esserea influentiate per nostre
studio de ille lingua. Io audiva a Thomas in le Radio Interlingua. Ille ha
un voce multe sexy. Io ama su accento, mais io no vole imaginar trop proque
io sape ille ha un sposa que ille ama. Hah hah. io no es un de ille sorte de
feminas que ama facer problemas. No! Io alsi pensa le accento de Acsinte e
Florin al Radio esseva multe interessante. Illo pare tanto al espaniol. Como
trovava tu parlar in Interlingua solmente? Es illo facile pro te?

Io amarea poter audir cantos in Interlingua. Es que alicun de vos poterea
cantar e poner le musica in formato discargabile in le interrete como .ra
.ram .wav .au .mp3 etc. Io amarea audir vostre voces. E forsan illo nos
inspirara a Mindy e a mi a facer un recordation nostre :)

Io ama multe jocar con parolas e letteras. Scrabble es un de mi favorite
jocos. Rompecapites, Crucigrammas etc. Hodie io passa le nocte in le casa de
Mindy. Nos forsan no va dormir le toto nocte. Nos parlara de cosas (in
principal del juvene masculos que nos cognoce :) e forsan de alicun que nos
volerea cognocer :))) Nos jocara alicun jocos como nos face in tempores
previe. Mindy es un bon amica e illa es multe intelligente etiam, illa es
melior que io in le jocos de letteras e in Trivial Pursuit. (That Mindy!)
Hah hah! E plus belle que io in su figura. Su abdomine es Olympic! Illa face
multo "situps". Nos va exercitar nos iste nocte con un rutina que illa
inventava pro mantener se in forma. Illa sempre se plange de su derriere que
illa dice es trop grande. Hah hah, io insenia isto message a Mindy... Illa
dice no dice isto... E io nunc da le claviero del computatora a illa pro un
message... Hic Mindy:

Salute, Io no pote creder Alyssa dice isto. Su derriere es tanto grande como
le mi. :-))) Mais Jennifer Lopez habe un derriere plus grande que nos habe.
:-)))

Hah hah! Hic 'Lyssa de retorno. Mindy e io va al filme The Cell de Jennifer
Lopez. Io no crede que illa ha un derriere tanto grande. E Mindy no ha un
derriere mal. Illa se plange mais sin ration.
E io crede que Jennifer Lopez es multo multo belle. Mais The Cell es multo
disconcertante e no un filme pro personas sensitive.

Pote vos in le altere paises vider le mesme filmes que in le Staos Unite de
America? Es que le filmes american es inseniate in le estraniero al mesme
tempore? Alicun vices io sape que nos ha un filme hic in le Statos que
esseva jam famose in Europa. Como per examplo le filme "Life is beautiful"
illo debe esser un de mi filmes favorite nunc post haber vidite illo in le
cinema. Mais illo esseva multo triste, etiam multo altiante de spirito.

Kjell, tu parlava de un organization in le paises Nordic e io pensa que illo
esserea fantastic haber un conferentia in  America. Vos es invitate, claro.
:)

Nunc Mindy e io va terminar con le coputatora e jocar un joco :)
Adeo dice illa.

Ciao e un basio dice io
'Lyssa SxJm