From:
J Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 25 Dec 2000 21:20:01 -0800
Si nos habera un periodico, il serea multo desirabile
haber un redactor qui ha le experientia como un
redactor, e le experientia in interlingua (e le enthusiasmo pro illo) que nostre amico Stan ha. Si
altere personas in iste lista vole esser le redactor,
e alsi ha le experientia in un tal jornal, illes debe
scriber de isto; ma si non, io pensa que Stan es le
obvie persona pro esser le redactor!

-Julio