From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 9 Dec 2008 01:15:16 +0100
Car Stan,

Io sempre ha essite de accordo con illo.

Ma io non lo ha apprendite de te. Isto es toto.

NATION, per exemplo, non es un derivate de NATE.

NATION es un derivato del participio latino NATUS, NATA, NATUM del verbo NASCOR.

Ma, como io es un maestro e io me dedica a inseniar, io inseniara que NATE ha derivativos terminate in:

-o, -a (como le grande majoritate de adjectivos),

e anque in:

-ion, ive (plus -ivo & -iva que tu non mentiona), -or (e su feminin -ice), -ori (e anque: -orial, per exemplo), -ori, -orio (e anque -oria que tu non mentiona),
-ura (e anque -ural), etc. Il ha plus, ben que illos es combination con altere suffixos.

Il ha anque:

-iose (ostentatiose) que io ha apprendite del senior Piet Cleij in le prologo de su DIN.

etc.

Como tu ha potite vider io ha un lista de derivativos (ab participios) plus extense que le tue.

Amicalmente

Josu Lavin