From:
Date:
Wed, 22 Dec 1999 23:47:06 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Car Amicas e Amicos,
>
> Le alimentos geneticamente modificate ha essite prohibite in le restaurante
> del personal del sede central de Monsanto Co. UK,  per initiativa del
> "caterer, approvisionator" del mesme compania; martedi Monsanto ha
> confirmate le notitia.
>
> Esque Monsanto es productor de iste alimentos?
>
> Si io non ha comprendite mal, hodie le Governamento Regional del Veneto, ha
> prohibite le semination con granas geneticamente manipulate.
>
> Ciao,
Le question es, ha on del toto habite le derecto de usar cereales
geneticamente manipulate.

Un altere nova in relation con Mon Santo es que illo ha facite un fusion con
Pharmacia & Upjohn del qual Pharmacia originalmente es un interprisa svedese,
de Uppsala in facto, e - secundo le medios - illes acquireva Upjohn pro
introir in le mercato del Statos Unite. E que eveniva? Nunc illo se appella
PnU e ha un executivo con un exorbitante salario. Nunc le interprisa ha
fundite se con Monsantos, e le personela in Uppsala time que le accento va
esser troppo grande in le Statos Unite e que on va oblidar le existentia del
branca in Svedia.

Un syndicato del impleatos ha vendite omne su possession del actiones de
Pharmacia como un protesto contra le contactos con un interprisa que se occupa
con le alteration genetic.

Le actiones de Pharmacia ha ite a basso, ma isto pote ben esser un cosa del
momento. Illos va possibilemente ir in alto de novo. Al minus un mi amico
pensava in iste linea!

Nos vive in tempores interessante.

Amicalmente