Date:
Wed, 4 Jul 2001 17:45:45 +0200
On Mon, Jul 02, 2001 at 04:09:02PM -0400, STAN MULAIK wrote:
> Mais Mardy, un gruppo de n - 1 pomos, quando n = 1, ha necun color!
> Assi le rationamento es fallace.  :-).
>
> Esque le methodo de induction debe commenciar con n = 1, alora
> considera le caso a n  e n + 1?

No, io ha oblidate de dicer que le puncto (b), i.e. la demonstartion que
"ver per 'n-1'" => "ver per 'n'" debe esser applicate per n > 1.

Le caso n = 1 ha essite discutite a parte, in le puncto (a); ergo, on
considera le gruppo de 'n - 1' pomos solmente quando n > 1, e dunque
iste gruppo _ha_ un color. :-)

Tamen, tu es assatis propinque a le solution.

> Ha tu legite le nove libro per George Lakoff e Raphael Nunez, "Where
> Mathematics Comes from?"

No, ben que io habeva jam legie tu conto (io non rememora si in
europa.linguas o in alicun altere gruppo).

> Aqui es un conto de mi reunion con Lakoff post su lectura super iste
> libro a Georgia Tech:
[...]
Il esseva interessante, io assi pensa que le metaphoras sta al base de
omne processo abstractive.

--
Saluti,
    Mardy