From:
Date:
Mon, 21 Jun 1999 20:37:42 +0200
Io me ha interessate in iste questiones antea. Le problema es quasi "quanto
comprende on de un suffixo "international""?

Le anglese ha etiam _motorcade_ que io non ha vidite in un altere lingua. In
svedese on usa altere parolas pro isto.

Esque le altere _ada_s non es del mesme origine, como _orangiada_ e
_limonada_? Illo sembla esser un poco como le esperantic _-um-_ que pote esser
indirectemente attiribuite a un parola sin un definite signification. On ha
etiam _promenada_ (que es del francese), pensa etiam de _blocada_.

Poterea on traducer _spree of destruction_ como _manifestation destructive_.
Le serbos debe retirar se e face iste retraction como un manifestation!
Opiniones per favor!

Si mi proposition es viabile, mi motivation pro illo es que illo in mi aures
ha le stilo rapide del jornalese....