From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 16 Dec 2000 10:15:11 +0100
Kjell Rehnstrom scribeva:

>Como ego sole dicer. Pone 5 academicos a interlingua e vos videra un systema
>extrememente complicate. Lo que pro nos laicos sembla simplissime essera in
>habito universitaro un systema multo intricate!
>
>Forsan nostre carga es usar le linguas e le carga de alteres es de
explicar lo
al
>novicios!
>
>Cellus

Uhmm! Io pensa que illes, le academicos, se parla contra se mesme e illes
scribe, e scribe, e scribe.
Io deberea comprender iste necessitate: illes face lor carriera con illo que
illes scribe!
Io initiava le universitate e io sequeva con constantia e attention le diverse
lectiones. Altere tempores! Un die io me demandava: ma que face io in iste
aula? Debe io ascoltar ille esagitato (exited, perturbed = perturbato) qui
tenta de explicar conceptos que io jam cognosce? Como ille lo face longe!
Il sera melio que io vade a laborar.
E postea dece dies exacte io jam era in mi prime bureau.
Io initiava multo presto a non comprender illo que face importante le vita de
un persona!
Es le apparer que face un carriera!
Ma io non comprende ancora hodie.

Mario Malaguti