From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 13 Mar 2000 19:56:39 +0100
Mario Malaguti wrote:

> Car Amicas e Amicos,
>
> Le grande pardono. Hodie, in le die del solemne pardono rogate per le Papa
> pro tote le catholicos, iste matino me sonava al porta duo juvene sposos,
> fratres de fide de nostre Jay.
> - Io vos regratia, amicos, ma mi Papa justo hodie ha anque rogate pardono a
> totos! Como vos vide ora io face le mason.

Io audiva que un episcopo svedese anque rogava le pardon pro le peccatos que
le ecclesia svedese habeva committite verso le populos romic (tsiganos) e le
viagiatores (travellers, Reisende). Illes in alcun periodos non habeva le
derecto maritar se in le ecclesia o interrar se sub su egide.

> Un nove colosso mundial? Le medias hodie dava pro imminente le accordo
> inter le FIAT e le GM (Fabrica Italian Automobiles de Torino e General
> Motors Corporation).
Le medios ci non ha essite multo enthusiasmic in re le commissionario in re
competition in le Union Europee.

Texto delite (...)

> Tabacco da naso. Le tabaco de naso. Io lo usava quando io initiava a fumar,
> forsan in le 1954 (pro dar me un comportamento!), ma anque in le 1978, como
> remedio formidabile contra le rheuma.
> Un tabaccata, i-a tabacata?, es le olfacer tabaco o un dose pro olfacer.
> Io ha un tabachiera de argento.
Ma tu non ha provate le variante labiogingival! Le variante necessari non
existe in Italia!

> In le 1959 io rememora un catastrophic inebriatura con un cigarro
> "Toscanello".
> Quanto mal!

Si, io ha un simile experientia. Io era con alcun amicos e habeva probate un
cigarro e isto era troppo, sin discussion! Io era como inebriate, e un de mi
amicos me diceva que _proque tu non diceva que era un cigarro. Totes poterea
pensar que tu era inebriate per alcohol o alque simile! Nicotina es un forte
substantia. Il me pareva que tote lineas era curvacee, il non habeva un linea
recte e il era como si on reguardava un film de nigre-blanco. Uff!

> Fresco. Io ha prendite contacto per e-posta con le duo artistas hollandese
> qui a partir del 23 de martio sera con me a Quero. Ora io passava in mi
> "studio" pro humectar mi arriccio.

Isto es _rappning_ in svedese, secundo mi dictionario italianosvedese.

> Como render arriccio in interlingua?
_revestimento de gypso, ingypsamento, stuccatura_.
(Secundo le dictionario Nederlandese-interlingua de Piet Cleij. Le entrata
nederlandese es _bepleistering_).

Multo amusamento!