From:
Paul Gideon Dann <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 25 Feb 2014 11:10:58 +0000
On Sunday 23 Feb 2014 21:13:05 Mulaik, Stanley A wrote:
> In trovar solutiones objective, nos debe
> adherer a methodos objective. In usar linguas
> supplementari nos cerca pro additional fontes
> de parolas derivate del linguas latin o romance
> o del original linguas fontal.
> Isto es necesse tal que nos pote trovar al minus
> tres variantes e usar le prototypo como lor
> ancestre historic or theoretic como le solution.
> Le linguas catalano/occitano e romaniano
> satisface iste requiremento.  Il non ha alque
> sacre per grande o parve linguas. Plus importante
> es que nos pote haber evidentia parallel in
> [...]

Si nos observa iste mappa, nos vide que nos pote gruppar le grande linguas romance assi:

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/Romance-lg-classification-en.png[1]

Romance West:
* Francese
* Ibero-Romance (Espaniol, Portugese, etc...)
* Occitano-Romance (Occitan, Catalan, etc...)
* Italiano del nord

Romance Sud:
* Italiano del sud
* Alcun linguas minus tanto famose (!)

Romance Balkan:
* Romanian
* Alcun alteres

Il ha tamben le sardinian e le corsican que es satis parve, e pare esser in un gruppo a parte.

IALA selectionava le Francese, le Espaniol/Portugese, e le Italiano del linguas romance. Iste
linguas es le major linguas romance del mundo, e es toto linguas romance del west. Si nos
ha besonio de linguas additional pro determinar le prototypicitate de particulas, il me
sembla multo rationabile selectionar le linguas del gruppo Occitano-Romance, que es le sol
extra sub-gruppo in le gruppo del linguas romance del west que non es ja linguas fonte. Le
romanian me pare esser un satis bon selection, essente un lingua de facto completemente
separate del linguas romance del west, donante a nos un bon puncto de vista differente.

Solmente le linguas romance del sud non es ben representate, excepte possibilemente ja in
le italiano? Io non sape como dictionarios italiano representa iste differentias in le linguas
regional?

Paul

--------
[1] https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/3/31/Romance-lg-classification-en.png