From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 28 Aug 2000 19:29:58 +0200
Kjell Rehnström wrote:

> [...]

Quando ego legeva le message de Bob ego credeva que ille
ha destruite le libros. Qual damno, era mi pensata. Nunc
ego audi que isto era test. Le question que forsan pote
interessar alcuno es qual cosa ille voleva testar.

Un secunde reaction era que lo que ego habeva legite in
le ancian numeros de cosmoglotta me non del toto
monstrava un organisation que exiva al publico ma que
functionava como un club pro mutual admiration. Le
allegate facto que Bob haberea comburite le libros
semblava esser in linea con iste mi impression.

Qual felicia que isto non occurreva in le gruppo de
iguanos!

Stupefactionalmente