From:
Ferdinand Cesarano <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 10 Jul 2013 13:31:02 -0400
Le discussiones actual in INTERLNG son inter le discussiones le plus interessante que io ha unquam lecte in iste lista.

Il antea habeva un altere lista, le "Collaterallista", ubi on discuteva le lingua ipse. Ma illo non plus existe (secundo mi cognoscentia). E tanto melio. Io multissimo prefere vide hic in INTERLNG le discussiones super le lingua ipse, apud le altere discussiones. Il deberea esser nulle prohibition contra isto.

Vermente, le thema "lingua/linguage" es le plus interessante e le plus importante -- sia in Interlingua, sia in le lingua maternal. Etiam in mi lingua maternal, le major parte de mi pensatas e de mi discussiones son super le lingua ipse. Dunque, io vide como totalamente normal que isto sia tal anque in Interlingua.

Ferdinand