From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 28 Oct 2000 14:59:08 +0200
STAN MULAIK wrote:

> Io pote contar le numero de vices que io ha telephonate
> alcuno in un altere pais, usante le digitos de mi mano.
> .  Io non jammais ha telephonate
> alcuno in le Statos Unite de un pais extranee, con le
> exception de CANADA, e a aquelle tempore, un prefixo national
> non esseva necesse.

Secundo le libros telefonic ci et USA et Canada ha + 1 (+ =
prefixo estranier que pote esser differente in certe paises et
apud certe operatores).

> In Europa, paises extranee es analoge a statos in le
> Statos Unite.  Io ha telephonate multe gentes in differente
> statos del SUA, mais pauco in un pais extranee.  On non
> exige un prefixo pro le statos, solmente un prefixo pro
> region.

Con le differentia, que si tu viagia a un altere pais non solo
es un altere lege de transportar bira e armas de foco sed etiam
un altere lingua, altere moneta, et in certe paises le Zero in
le telefono es al loco de 9 ci in Svedia!

Le plus grande problema con telefonata estranier forsan era in
le tempore quando on ancora habeva litteras e numeros in
Danmark! Un amico me precava adjuvar le facer un telefonata a
Danmark a un numero EVA 147! Et usque ego succedeva facer le eva
equal a cifras ego debeva demandar multo.

Le regula pro telefonatas estranier ;-)

1. si tu non comprende le lingua et le responsa es "sprqsmg
smgn" isto significa a) Isto es le incorrecte numero b) un
momento le vocato venira c) ego connecta vos a su numero
interne. Action: Attende alcun minutas.

2. Le responsa es "srpskngkpsg, m smnapukat,
meskölkasrölkjgpwpaertoij. aöskfjadk qpaögfkjaf2adpwlökjf aöaskj
aödlkj s öskfj sqpdöakv aödkc öalkjf söaökdj aökv a." Le
responsa es probabilemente: a) Senior X habitava ci dece annos
retro, ma ille non plus habita ci. b) Seniora X ha vadite pro
comprar viveres. Vole ben telefonar un poco plus tarde. c) Illa
es in le banio et illa non vole parlar per telefono ibi.
Telefona plus tarde.

Pro vostre eventual divertimento

Cellus