From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 4 Dec 2006 00:53:18 +0100
>From: Allan Kiviaho <[log in to unmask]>

>Un incognite polonese 061011: Estimate Allan

<snip>

Car Allan

Si tu permitte, que io me inmisce: Il es generalmente considerate multo mal
“netiquette” publicar messages inviate privatemente a uno.

Io non ha le energia pro leger toto de tu messages e vole dunque abstiner me
de commentar lor contento. In loco de isto io vole scriber iste commentario
general re le admission de Turchia:

Ben que io comprende le desiro de “rejuvenescer” le population senescente
europee, io crede que on debe anque esser attente del multo grande
differentias cultural e religiose inter le populos europee e illos del
medie-oriente, e que un admission de Turchia in le UE poterea dunque haber
consequentias infortunate. Il es ben establite que (le descendentes de)
immigrantes musulman in Europa deveni generalmente de plus in plus religiose
– multo plus religiose que illes esseva in lor pais original, e que lor
valores nuclear deveni dunque sempre minus compatibile con le valores
nuclear europee.

Le question es quanto longe nos pote retener un societate secular con
derectos de libertate como le libertate de expression, le equalitate del
feminas, etc. Il es probabile que iste typo de societate jam es moribunde,
ma le admission de Turchia in le UE pare deber accelerar le processo
innecessarimente.

Il ha ya anque illes que spera que un admission de Turchia poterea
“ablandar” le populationes medie-oriente, e/o pote portar con se que un
islam plus moderne o alco como isto. Fider se a tal sperantias sin base
empiric me parerea multo coragiose.

Amicalmente
Lars

--