From:
Martin Brüggemeier <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 9 Nov 2006 12:57:17 +0100
Am 09.11.2006 um 00:12 schrieb Stanley Mulaik:

> Il non es possibile que interlingua es moribunde durante que il existe
> le linguas fonte a partir de que illo ha essite extracte.
>
> Le problema con le opinion de Esterhill es que illo esseva basate super
> un presupposition que interlingua es solmente pro traducer articulos
> e libros scientific. Quando le scientia ha tendite usar le anglese
> plus e plus in le rolo como un lingua commun del scientia, le uso de
> interlingua pro iste objectivo ha diminuite, con le resultato que il
> habeva pauc labor pro Esterhill e alteros al Instituto qui ha dependite
> [...]

Que epense le alteres re iste thema? Secundo mi opinion, le extistentia
del linguas fonte (e del parolas international in ille linguas) non
suffice. Anque Interlingua mesme debe sempre disveloppar se e esser
usate.

Salutes,
Martin Brüggemeier

--
Io apprende Interlingua. Per favor, corrige mi errores.