From:
Paul O Bartlett <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 25 Jan 1998 11:05:02 -0500
    Heri vespere, ego retornava a mi appartamento.  Ego me disvestiva
pro preparer a baniar me.  Depost que ego entrava le camera de banio,
ego ascultava le catta facente un grande commotion.  Ego entrava le
camera a dormir, e illa chassava un vespertilion que de un mode o un
altere habeva entrate le appartamento!

    Ego ama le animales e non ha le timor superstitiose del
vespertiliones le qual ha multe personas, sed unfortunatemente le
vespertiliones pote portar maladias.  Ego sasiva un baston e abatteva
le animaletto pilose del aere.  Vermente ego non ama nocer al animales,
sed ego pensava que ego non habeva un selection.  Ego lo captivava e
essayava a telephonar le guardiano de animales.  Le officia del
quardiano cera laudite, e le message registrate indicava telephonar
le policia.  Le policia diceva portar le vespertilion al refugio de
animales.

    Ego poneva le vespertilion ad in un cassa e lo capsulava e igitur me
guidava a transverso del nive al refugio de animales.  Un guardiano
uniformate de animales remaneva al refugio, e illo prendeva le
vespertilion.  Le guardiano me diceva que le bureau public de sanitate
examinara le vespertilion pro determinar si le animal ha le rabie.  (Il
non es probablile.)  Tristemente, le bureau de sanitate debe occider le
animal pro examinar lo.

"correctiones/suggestiones benvenite"

Vespertilionmente,
Paul                             <[log in to unmask]>
Paul O. Bartlett, P.O. Box 857, Vienna, VA 22183-0857, USA
Finger, keyserver, or WWW for PGP 2.6.2 public key
Home Page:  http://www.access.digex.net/~pobart