From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 23 Jun 2007 19:15:28 +0200
Car Josu,
Il es sovente difficile a exprimer se politemente quando on es plus o minus
ignorate per "le traditionalistas". Io opina que nos debe esser polite in
iste foro benque on pote sentir se ignorate e quando le personas
responsiblie non responde. Per exemplo Thomas - ma nos non sape su situation
- forsan ille es travaliante e que un situation seriose e inexpectate ha
occurrite. Nos non pote saper. - Io non reguarda te impolite - il es a vices
necessari a augmentar su voce.

Qual solution es plus positive pro nostre movimento?
1. Que veteranos guarda un copyright imaginative anno post anno sin alcun
actiones pro finir le labor initiate.
2. Que alcun personas tenta restaurar labor facite e adder plus labor pro
attinger un producto usabile pro omnes - e gratuite.

Il non es difficile a responder.

Io sape que il ha plure personas como tu qui es decisive a reformar nostre
movimento. On pote facer lo passo pro passo sin multo ruito. Io vole ben
participar in iste labor. Vamos continuar con isto e non perder tempore pro
discussiones inutile con "le traditionalistas".

Il nunc ha signos que mi eposta normal es in function e que nostre
cooperation pote continuar foras iste foro.
Janne

--
Jan Årmann
Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeå