Date:
Mon, 7 May 2001 15:15:46 -0300
----- Mensaje original -----
De: Emerson José Silveira da Costa
Para: <[log in to unmask]>
Enviado: Lunes, 07 de Mayo de 2001 01:14 p.m.
Asunto: Football brasilian? Hm...

Al fin, me pareva rar que un brasiliano como tu Ensjo
nunquam parlara de football. Ora io pote comprender te multo
plus! :-)

>Le preponderantia del football brasilian ja non es tanto
grande. Le
>nivello general del football de altere paises ha crescite
multo. Durante
>le annos 90, le competitiones international ha devenite ver
tests cardiac
>pro tote le brasilianos. A cata joco eliminatori, le
impression (pro nos,
>brasilianos) es que Brasil a pena se sustene in le
competitiones,
>obtenente avantage in goals obtenite post longe suffrentia.

    Io pote facer le mesme commentos. Antea quando le equipo
argentin jocava contra altere selectiones "debile", hic on
expectava le resultato quasi como un tramite. Ma ora necun
rival es minupreciabile. Qualque pote ganar nos.

    Le equipos african es ora specialmente temibile proque
illes pote combinar un bon joco con un potentia fisic
impressionante. Quando illes apprendera a defender melio le
resultato, iste equipos sera le rivales a vincer.

    Brasil e Argentina ha in le campo footballistic un rar
relation de amor-odio. Si ben cata uno pote considerar se
melio que le altere, sempre il ha un sentimento de
admiration mutue oculte. Per alcun motivo occurre que
malgrado le ganas de vincer al altere, si vos face un
inquesta inter le phanaticos de ambe paises, necun desira
enffrentar al altere selection. Al esser un partita
"classic" le resultatos anterior obtenite per le equipo in
jocos con altere opponentes non conta.
    In le campionato mundial de Italia '90, Brasil habeva un
equipo fantastic, e Argentina habeva un equipo multo debile.
Io pote recordar que le prime tempore del joco, il habeva un
dominio quasi absolute del brasilianos. Incluse il habeva
duo bollas in le poste del goal argentin. Circa trenta
minutos del secunde parte, un joco individual de Maradona
collocava fronte al goal a Caniggia que converteva le 1 a 0
deffinitive. E Brasil foras del Cuppa. Il es dificile
recordar un resultato plus injuste que iste.

>Le facto es que Francia ha accedite al selecte gruppo del
>tricampiones mundial gratias al fiasco brasilian.

    Nonobstante sera injuste dicer que Francia non ha essite
un juste campion. Io vermente pensa que illes habeva le
melio equipo.

    In 2000 nos ha perdite pro Cameroun in le quartos de
final, e de novo per
morte subite (2x1). Pro le tertie vice in sequentia le
africanos nos
elimina del Jocos Olympic.

A nos anque in le '96 Nigeria nos ganiava le final del Jocos
de Atlanta.

>Ora, curre le jocos eliminatori pro le proxime Cuppa del
Mundo. Brasil
>monstra un pessime rendimento, e es in quarte loco in le
classification de
>America del Sud. Solmente quatro (o cinque) paises sera
classificate.
>Inter le mal resultatos de iste campania, un defaite
historic ante le
>debile equipa de Ecuador per 1x0.

    In le mesme data nos jocava contra Bolivia e attingeva
un 3 a 3 quasi miraculose in le altitude asphyxiante de La
Paz.

Como resultato de iste mal momento del "verde-amarella" un
phanatic brasilian pro demonstrar su enoio con le equipo e
para exiger que le jocadores brasilian monstra plus corage
ante le adversitate, se poneva le camisa del selection
argentin. Io time per le integratate fisic de iste homine!
:-)

    Io pote dicer te Ensjo que vos brasilianos non debe
preoccupar se tanto. Il es inimaginabile un Cuppa del Mundo
sin Brasil. E le resultatos del eliminatoria a vices non ha
relation con le joco in
le finales del Cuppa. Io non pote oblidar que le grande
equipo argentin campion del '86 se classificava quasi per
casualitate in le ultima incontro contra le equipo peruan,
con un goal en tempore de disconto!!!!

Footballisticamente.

Horacio