From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 27 Sep 2008 03:14:26 +0200
At 22:42 +0200 26-09-2008, Josu Lavin wrote:
>Exacto. Hodie il es impossibile le intercommunication inter tote le bascos
>del mundo, perque illes non ha un lingua commun.
>Unes parla espaniol, alteres francese, alteres anglese e alteres basco e
>alicun del linguas anterior.
>
>INTERLINGUA serea le solution a iste problema de communication!

Me pare que le solution melior pro iste problema particular es plus
tosto que tote le bascos apprende le lingua basc... ma forsan mi
pensamento es troppo simplice... :-)

Nihil te impedi de comenciar un organisation basc pro interlingua, in
mi opinion le approbation del UMI non es necessari. Quando le
organisation es establite e active, io es secur que illo essera
mentionate in le sito del UMI bastante tosto.

- Martijn