From:
Date:
Thu, 5 Nov 1998 10:03:24 +0000
nos rema in le mesme barca

Car Amicos,

il es multo conveniente: io paraphrasa Kjell e, vos assecura, le resultato
es pertinente, multo pertinente:
"Ci in Italia (Kjell scribeva Svedia) le politica es professionalisate, lo
que significa que nos ha multe personas cuje profession es de esser
politicos. Personalmente io ha un impression que il es un grande distantia
inter le populo e le politicos.
Le populo pote planger se de alcun cosa, ma io ha un impression que on
(isto es le partitos) non vermente incoragia le participation in le
discussion.
Omne le partitos ha un structura multo simile. ... "
Nos ha in commun interlingua e le politica e le lista non termina ci.
Stan scribe: "Pro comprehender le sentimentos de mi districto Congressional
..." e ancora Kjell scribeva: "Un porta-voce del policia diceva: "Il ha tal
cowboys qui pensa que illes pote ganiar multo moneta organisante tal
festas, e illes non es troppo obediente al regulas que existe, viste que
lor sol scopo es ganiar moneta. E illes es troppo juvene pro assumer le
responsabilitate necessari."
Io considera que nos rema in le mesme barca.

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it
http://www.affresco.com