From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 24 Dec 2001 00:06:45 -0500
From: Antonia L. Sprague <[log in to unmask]>
>  ...  Io me subscribeva etiam  al lista
> interlingua-coollist (Pro que es coollist =
> collateralista?) ???

Le lista esseva create pro le apprendimento
de interlingua originalmente, e con le tempore
illo deveniva un sito pro le discussiones non
tanto benvenite como le grammatica e le etymologia
de parolas in le lista INTERLNG. Le lista esseva
comenciate a coollist.com originalmente, anque,
e illo deveniva archivate a Egroups.com, Yahoo.com
comprava le servicio de gruppos de Egroups, e assi
illo deveniva [log in to unmask]

> Vole vos visita mi nove pagina in supporto de
> interlingua? http://www.geocities.com/tonisprague

Un pagina belle, Antonia. Io non es multo patriotic
e non saluta le bandiera de necun pais, ma il me
place ben observar como rapidemente tu pote usar
le belle lingua international multo ben, io anque es
un hispanoparlante e io pensa que Interlingua es
multo similar al espaniol. Io applaude tu effortio pro
apprender le interlingua e anque tu interesse in promover
le lingua auxiliar international in le Statos Unite. Bon travalio!

Con reguardos amical,
Jay B.