From:
Pawel Wimmer <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 11 Jul 2002 13:49:18 +0200
From: INTERLNG: Discussiones in Interlingua
[mailto:[log in to unmask]] On Behalf Of Piet Cleij
Sent: Thursday, July 11, 2002 10:40 AM
To: [log in to unmask]
Subject: Le facilitate de interlingua

Car amicos,

In un de su messages Pawel Wimmer scribe que ille crede que esperanto es
plus facile a apprender que interlingua. Io, habente le experientia
practic de multe annos de ambe linguas, ha un altere opinion.

Salutes amical de
Piet Cleij

---

Forsan Esperanto es in su structura un lingua slave, malgrado su
apparentia quasi-romanic!
Por me, como polenese, le accusativo es totalmente natural, ma io crede
que illo pote causar difficultates a anglo-, germano- o hispanophonos.
Io pote citar solmente mi proprie experientias - post 3 mense io parlava
satis ben. Ma io cognosce poloneses qui studiava esperanto durante multe
annos e sempre balbutiava primitivemente.
Un altere problema es, como facile es le systema de derivation. Io pensa
que homines plus intelligente maestra lo rapidemente e pote facilemente
utilisar le "mathematic" potential de esperanto, ma alteres memorisa
singule parolas e quasi nunquam profita del elasticitate del lingua. Il
me pare que le lingua de Zamenhof ha pro isto plure stratos :-)
Pawel