From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 9 Apr 1999 12:21:52 -0400
Carissime Arturo,
Io applaude tu amor al regulas,
tu debe esser un persona multo
regulate e organisate, io al contrario
non lo es e io ama le Regulas del
Methodo de Rassias. Apprende a
communicar te e lassa le regulas
de grammatica pro le grammaticos.

Io multe vices committe errores proque
io es troppo pigre de mirar al dictionario
or al Grammatica. Ma mi intention non
es scriber in perfecte interlingua, ma
facer me comprendite e communicar me
con alteres, in isto io te preca tu accepta
mi indulgentia, io ama le interlingua e io
travalia pro disseminar lo.

Le protagonistas de nostre belle lingua
international scribeva "A Grammar", un
grammatica, e per isso nos pote considerar
que altere grammaticas es possibile, nonne?
Il ha un tal grammatica, "Le Latino Moderne".
Io non trova le Latino Moderne (que on pote
trovar al rete) como melior forma del interlingua.
E io es del opinion que Gode e Blair extraheva
un bon solution, usabile e belle.

Le die que le lingua international es restricte
per un gruppo oligarchic es le die in le qual
commenciara su declino e su petrification.
Le lingua international debe esser un speculo
al lingua fonte, con le reflection de su formas
in commun, e le diminution de su differentias
individual. Isto in mi opinion humile e personal.

Io incoragia a nostre amate representantes del
UMI a travaliar pro disseminar le cognoscentia
del belle lingua, sin poner impedimentos al
interessatos, e acceptar que le belle lingua de
IALA e de Gode e Blair es un lingua vivente
con le fortia e le valor de un lingua natural e non
de un aberration schematic. Si il ha placia pro
le idiosyncratic optiones de Gode in usar terminos
francese como "frappar", il ha alsi placia pro le
espaniolismos de Jay Bowks, e le uso de formas
collateral del lingua. Le interlingua non es un cosa
sancte o digne de veneration divin... il es un lingua
prendite del linguas vivente con su imperfectiones
e su beltate natural.

Arturo, io te preca que tu accepta mi derecto de
expressar mi opiniones personal tanto como io
accepta le tue.

Sincer e amicalmente,
Jay B.