From:
Lars Rosenmeier <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 5 Dec 2008 20:06:53 +0100
Car amico Josu

Io non ha ulle intentiones de debatter le qualitate del argumentos de Stan,
o le varie clamas que tu e ille ha facite.

Io demanda solmente que vos non ha iste  excambios hic.

Le lectores hic, al qual tu vole demonstrar iste cosas, ó non es interessate
e trova le disputas solmente enoiose e discoragiante, ó illes jam divide tu
opiniones. Si tu pensa que iste personas va gauder de leger messages
'Stan-bashing', tu pote facilemente inviar les un copia CC del messages que
tu invia al coollist.

Amicalmente,
Lars

--