From:
Thomas Breinstrup <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 24 Aug 2004 09:55:56 +0200
Pro uso in un articulo in mi jornal, nos vole saper quanto usate es le
si-appellate telephonia IP in altere paises. Isto NON es programmas
computatorial ("softphone") como p.ex. Skype que utilisa le connexion de
Internet, ma ver telephonia IP, i.e. ubi on ha excambiate le lineas
traditional telephonic con le methodo de telephonar per le rete de datos.
Isto sovente require que on debe excambiar su telephono ancian con un nove
modello plus avantiate, ma on pote anque inserer un cassa special que
transforma le signal, assi que le telephono ancian pote continuar
functionar - ma sin le extra functiones practic.

Como es il in vostre pais: Esque le grande societates telephonic offere
telephonia IP - e es isto a privates o solmente a grande companias? O
esque il es le parve societates telephonic, sovente le pioneros, que vende
telephonia IP?

Vos es benvenite responder me directemente e non per le lista, si vos
prefere isto. Io es interessate in responsas si factual como possibile,
per favor.

Con mi optime salutes
Thomas Breinstrup