INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Tue, 25 Jul 2000 07:46:22 +0200
Car Amicas e Amicos,
si! io jam legeva re iste belle initiativas in le mundo anglese. Illes vos
face doctor in cambio de pecunia. Le belle cosa es le facto que, si illes
ha tempore de recercar me via email, il vole dicer que illes habera clientela.
Que dice vos?
Io resta con le scholas que io me ganiava! E io expendera le pecunia pro
altere initiativas.
Lege hic subtus.

Ciao,

Mario

Le message que io recipeva:

UNIVERSITY DIPLOMAS

Obtain a prosperous future, money earning power,
and the admiration of all.

Diplomas from prestigious non-accredited
universities based on your present knowledge
and life experience.

No required tests, classes, books, or interviews.

Bachelors, masters, MBA, and doctorate (PhD)
diplomas available in the field of your choice.

No one is turned down.

Confidentiality assured.

CALL NOW to receive your diploma
within days!!!

1-212-465-3248

Call 24 hours a day, 7 days a week, including
Sundays and holidays.

rem- [log in to unmask]