From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 2 Jul 2001 17:09:32 -0400
Alberto Mardegan ad [log in to unmask] ha scripte in 2001/07/02 1:16 PM:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^
> No, per favor! Que nos usa "interlinguistas"! :-)

Io concorda con te Mardy, nos es omne interlinguistas,
e si le Occidentalistes o le Esperantistoj ha un objection,
illes remane Occidentalistes o Esperantistoj, nos es e
sempre essera Interlinguistas, con littera major, assi
pro differentiar de illes que se interessa in un
interlingua o in le belle lingua auxiliar "Interlingua".
Que pensa tu de isto? Nos pote facer isto con altere
formationes problematic como american vs. Americano.

> Io usa Debian GNU/Linux 2.2; io non pote leger files de MS Word, mais io
> poterea leger HTML. Aunque io pensa que si tu vole inviar novas in
> email, le texto pur e simplice es la cosa melior. :-)

Si tu usa Linux tu pote anque usar le StarOffice,
illo non ha costo pro usatores individual, e il
es facilemente obtenite pro medio del interrete
o in un CD-ROM de distribution. In mi opinion,
Debian es un del melior distributiones de Linux,
ma illo non es facile pro novicios al mundo de
Un*x. Le spirito de collaboration pro publicar
ille distribution es laudabile! E nos Linuxers
lo apprecia con gusto, ma cata distribution ha
su bon punctos etiam.

Qual Servitor de XWindow es que tu usa?

Con reguardos amical,
Jay B.