From:
Date:
Fri, 27 Dec 2002 17:40:51 +0100
"Javi Lz. Estévez" wrote:

> Salute
>
> Io vole saper (si alcun sape), qual es le percentage de parolas romanic in
> le linguas no romanic, io ha legite que le anglese ha 2/3 o plus de
> romanic, mesmo le russo un 40 %. Esque vos sape quanto elemento romanic il
> ha in le linguas no-romanic?

No, ma in svedese il ha un massa vocabulario romanic: auktoritär, nukleär,
hyrdofor, status quo, sine qua non, kvasi-demokratisk, kompromiss,
kompromettera, revy, lektyr, lektör, lektor, servitör, servitris, lingvist,
komparativ, selektiv, selektion, desperat, desperation, disparat, konsekvent,
effektiv, adekvat, inkompetent etc.

Kjell R